Det var en fryd å ha Jarran som fotograf
Jarran tok bilder i vårt bryllup og det var en fryd å ha han som fotograf. Han hadde med seg Astrid som «hjelper» og begge var meget hjelpsomme, avslappede og proffe! Jarran gav tydelig, men hyggelige beskjeder i forhold til plassering og motiv. Begge er utrolig hyggelig og omgjengelig og lagde god stemning. Meget raskt levert fikk vi bildene allerede dagen etter, og de ble veldig veldig bra! De har fått med masse flotte og gøye øyeblikk, i tillegg til fine portretter av oss brudeparet med familie og venner. Vil anbefale Jarran på det sterkeste og kommer til å ville bruke han igjen om anledningen byr seg.